(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

"دیدار سرکنسول امریکا در عراق " آلکس لاساریکا" از اردوگاههای  

گروهکهای کومله مهتدی در سلیمانیه و حزب منحله دمکرات

کردستان ایران در اربیل"

avatar
 

ملاقات محرمانه سرکرده گروهک تروریستی کومله عبدالله مهتدی با عامل سرویس جاسوسی امریکا " سیا

هیاتی از به ظاهر  کنسولگری ایالات متحده امریکا، به سرپرستی آلکس لاساریکا، که در اصل عاملین سرویس جاسوسی سیا در عراق، می باشند ، که در پوشش کنسولگری امریکا در عراق،فعالیت می کنند ، روز گذشته،(یکشنبه/بیست و هفتم شهریورماه) به ملاقات سرکردگان گروهکهای کومله باند مهتدی و حزب منحله دمکرات باند خالد عزیزی، رفتند.

هیات مذکور ابتدا به سلیمانیه سفر کردند و بلافاصله راهی اردوگاه " زرگویز " مقر گروهک کومله، باند عبدالله مهتدی، شدند.

 



18 مرداد 1391برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : alejandro calvo       

افشاگری از زبان یکی از اعضای گروهکها

خلع سلاح گروهک کومله ُ  زنگ خطری برای سایرسازمان های موجود

در کردستان عراق

توضیحات مدیریت " وب سایت سیاسی افشاگری کومله ۱۹۱۷":

درج این مطلب ارسالی به معنای تایید تمامی موارد مطروحه در آن نیست صرفا با توجه به اینکه این وب سایت در درج نظرات و عقاید آزاد می باشد این نوشته را که توسط یکی از اعضای گروهکهای کومله و دیگر گروهکها برای ما ارسال کرده را منتشر می کنیم.

مطلب رسیده از:

حسن معارفی پور عضو یکی از گروهکهای ضد انقلاب

 

چند روز پیش در خبرهایی که در رسانه های کردی زبان منتشر شد، باخبر شدیم که مافیای سازمان زحمتکشان کردستان که مدتهاست از جانب مردم انقلابی کردستان ایران و کمونیست ها،" سازمان چاقوکشان" نام گرفته، توسط نیروهای امنیت اتحادیه ی میهنی کردستان عراق (  ئاسایش یه کیه تی ) به طور کامل خلع سلاح شده و تا اطلاع ثانوی تحت کنترل نیروهای اسایش هستند.

ظاهرا این درگیری ها که بین سازمان زحمتکشان شاخه ی توسعه و رفرم است بین نیروهای طرفدار بهرام رضایی که یک لمپن بیش نیست با بخش ریش سفید رهبری صورت گرفته و طوری که در خبرها اعلام می شود این اختلاف بر سر مسائل " سیاسی و تشکیلاتی " است. قبول این که اختلاف سیاسی ایی بین این احزاب عقب مانده، بی خط و مرتجع وجود داشته باشد برای مردم کردستان احمقانه است. چون کمتر کسی این جریانات را حزب خطاب می کند و بیشتر انها را با مافیا، باند و چاقوکش خطاب می کنند.
انچه روشن است این است که، افق سوپر ارتجاعی ایی که ناسیونالیسم کورد نمایندگی می کرد به طور کامل تضعیف شده و با تبلیغات قومی و قبیله ایی و ناوچه گری ( فارسی اش را نمی دانم)، نمی توان یک نفر را هم بسیج کرد.  قبله گاه ناسیونالیسم کورد  " حکومت  مافیایی اقلیم کوردستان " در این مقطع از پایین ترین اتوریته ی سیاسی برخوردار است و بارها به روی کمونیست ها، ازادی خواهان و مردم بی دفاع که سرنگونی این"حکومت!!!! بهتر است بگویم) بقالی  مافیایی(، را می خواستند اسلحه کشیده و مردم بی دفاع کردستان عراق، جوانان و اقشار رادیکال جامعه را به گلوله بسته و در روز روش به قتل رسانده است.



18 مرداد 1391برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : alejandro calvo       

رویدادهای داخل کومله ها از نگاه پیشمرگان سابق گروهک کومله

نامه رسیده:

بار دیگر خبر درگیری و انشعاب، در میان صفوف موسوم به کومله زحمتکشان کردستان،در سایتهای اینترنتی،پخش گردید، این بار نیز اقلیتی به رهبری یکی از کادرهای کومله، سر در برآورد.اگر با این شیوه پیش برود،تعداد کومله ها به دهها و یا شاید هم صدها کومله دیگر برسد.یعنی هر کهنه پیشمرگی با خانواده اش پرچمی را برای خود، بر می افرازند و نام خود را کومله می گذارند.



قدرت طلبی سرکردگان کومله پایانی ندارد؛به نظر شما چه کسی مقصر است؟!

چه کسی مقصر است؟

نامه رسیده توسط تعدادی از پیشمرگان سابق گروهک کومله:

قسمت اول

این روزها،سایتهای اینترنتی همانند دشت بهار با ستاره های سرخ و اخبار اختلافات داخلی تشکیلات حزب کومله،آراسته شده است. با وجود هر نظر و هدفی که از انتشار این رویدادها وجود دارد،به عقیده ما انتشار اخبار ریز و درشت داخلی،به نفع ماست.

در مدت چند سال گذشته،آشوب و انشعابات زیادی در داخل احزاب کردی،روی داده است و با نظرات متفاوتی،روی آن بحث شده و بسیاری از اوقات از طریق سایتهای اینترنتی،تا حدودی از کم و کیف آن،اطلاع یافته ایم.

 ما نیز به نوبه خود،تلاش می کنیم،تا نظرات خودمان را در مورد این بحثها،ابراز نماییم.



" قسمت آخر"

قدرت طلبی سرکردگان کومله پایانی ندارد؛به نظر شما چه کسی مقصر است؟!

چه کسی مقصر است؟

نامه رسیده توسط تعدادی از پیشمرگان سابق گروهک کومله:

قسمت دوم و پایانی؛

....زمانی که اهداف سازمانی یکدست باشد معلوم است که به دیدگاه غیر آن و به دور از دیدگاه اعلام شده،حزب مورد نظر،راه داده نمی شود و برای رسیدن به این هدف،تفاوت نظر و بر عکس جریان عادی تفکر توسط صاحبان قدرت در تشکیلات؛تلاش می شود تا ساکت شود و به زبان دیگر آزادی عقاید و اظهار نظر،سرکوب می شود و در تاریخ هیچ سازمانی،فرصات کار کردن به افکار جداگانه و به اقلیت داده نشده است.



همه باید عبدالله مهتدی را ایزوله

 کنند

متن کامل نامه جمعی از پیشمرگان سابق کومله در " وب سایت سیاسی افشاگری کومله ۱۹۱۷":

بعد از اینکه اختلافات بین دو جناح کومله،در سال ۱۳۷۹ بروز کرد و کومله انقلابی زحمتکشان کردستان ایران،متولد شد و پس از آن نیز،در سال ۱۳۸۶ کومله زحمتکشان کردستان،از آن جدا شد و نهایتا اینکه در سال ۱۳۸۷ نیز،کومله - حزب سوسیال دمکرات کردستان به رهبری عبدالله کهنه پوشی،اعلام جدایی و انشعاب کرد.

ما جمعی از پیشمرگان سابق کومله،نامه ای سرگشاده،خطاب به کاک عبدالله مهتدی،ارسال کردیم و از او درخواست نمودیم،به دلیل بی پرنسیبی ،عدم مسئولیت و قدرت طلبی،از دبیر کلی کومله،کناره گیری نماید.نه تنها ما،بلکه تمام جناح های کومله،در دوره اخیر و کهنه پیشمرگان،عقیده دارند که سیاست و مدیریت کاک عبدالله مهتدی،شکست خورده و نه تنها نتوانسته اهداف کومله را پیش ببرد،بلکه کومله را دچار مشکلات،اختلافات و انشعابات مکرر،کرده است.



18 مرداد 1391برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : alejandro calvo       

بحران استراتژی و اضمحلال مافیایی به نام سازمان کومله

مافیایی به نام کومله و به کام ایخانی زاده-مهتدی-علیزاده-رضایی-کهنه پوشی(عبه موش)-حسامی

بحران استراتژی و اضمحلال مافیایی به نام کومله (حزب کاغذی کمونیست ایران(کومله علیزاده) - حزب کومله (مهتدی) – سازمان زحمتکشان (ایلخانی زاده) – روند سوسیالیستی کومله(محمدامین حسامی) ، حزب سوسیال دمکرات کومله (عبدالله کهنه پوشی) –کومله چاقوکشان(بهرام رضایی) را باید برخلاف اظهارات طرفین مجادله و آنچه که خود میگویند بررسی کرد.

پراتیک این جریان مافیایی ، سیاستها و نتایج امروز آن توضیح دهنده بحران این جریان دست ساز است. این بحران در کلیت خود جزئی از بحران استراتژیک نیروهائی در اپوزیسیون ایران است که استراتژی سیاسی خود را به استراتژی آمریکا گره زده اند.

مسئله بسادگی این است که اتوپی حمله آمریکا به ایران و تبدیل عناصر و جریانات دست راستی به چرخ پنجم ارتش آمریکا دود شده و هوا رفته است. نتایج این شکست از جریانات  ناسیونالیسم طرفدار غرب تا ناسیونالیسم کرد، بخشهائی از جمهوریخواهان تا مجاهدین خلق را درنوردیده است.

جریان اصلی تر راست طرفدار غرب تلاش کرد خود را با وضعیت جدید تطبیق دهد و منتظر دور بعدی شود. از خیر چلبی شدن گذشت و در کنار ملی اسلامی ها به حداقلی از تئوریهای رنگ و رو رفته با ویترین "مدنی" قانع شد. امروز از رضا پهلوی و حزب مشروطه و عناصر و جریانات راست طرفدار غرب و سلطنت طلب تا مریم رجوی و قدیم چپهای کنفدراسیونی، از تازه دمکراتهای نظم نوینی تا جمهوریخواهان نیمه مصدقی - نیمه شاهی، محصولات "لیبرال" فراری، در رنگین کمانی از رفراندم و مبارزه مسالمت آمیز و "انقلاب مخملی" سیاست حفظ خود را درپیش گرفته اند.

در کمپ ناسیونالیسم کرد(کومله و دمکرات) هم وضع بدتر است. نظم نوین جهانی و استراتژیهای مبتنی برآن نیروهای متناسب خویش را به صحنه فراخواند.



18 مرداد 1391برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : alejandro calvo       

حقوق بشر از نوع عبدالله مهتدی!!

 


 

در ماههای اخیر گروهک موسوم به کومله انقلابی!زحمتکشان کردستان ایران، باند عبدالله مهتدی تروریست / بیانیه هایی را در خصوص  مخالفت با احکام: اعدامها در ایران، نقض و پایمال کردن حقوق بشر، حقوق زنان و......  توسط جمهوری اسلامی ایران! صادر کرده‌است.

عبدالله مهتدی باید در کنار طرح چنین ادعاهایی،باید پاسخ چند سوال را بدهد: که آیا رعایت حقوق بشر تنها شامل دیگران می شود و عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله، از رعایت آن مبرا است؟ آیا حقوق بشر،آزادی بیان،ترور و و و شامل مهتدی و گروه مطبوعش نمی شود؟

اینکه گروهک کومله، یک گروه جنایتکار است و حقوق بشر در اردوگاههایشان،پایمال می شود، هیچ کسی شکی ندارد . اما اینکه  مهتدی،  از پایمال شدن حقوق بشر، حقوق زنان و حقوق سایر قشرها در جمهوری اسلامی ایران ، که آزادترین کشور جهان است، صحبت می کند جای پرسش است.

برای اینکه عبدالله مهتدی، خود در پایمال کردن حقوق بشر، دست ‌کمی از  امریکا و دیگر متحدانشان ندارد. توجه خوانندگان عزیز" وب سایت سیاسی افشاگری کومله ۱۹۱۷" را در  زیر، به  نمونهایی را از حقوق بشری که سرکرده تروریست کومله، از آن صحبت می کند، و خودشان در سطح وسیعی، آن را پایمال کردند، یادآوری می‌کنیم و قضاوت را به خوانندگان این مطلب واگذار می کنیم و در پایان هم توصیه‌ای برای عبدالله مهتدی داریم.



18 مرداد 1391برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : alejandro calvo       

"نگاهی به بیش از سه دهه فعالیت

 

عبدالله مهتدی سرکرده گروهک

 

تروریستی کومله"

 

«کلاغ می خواست راه رفتن کبک را بیاموزد،راه رفتن خودش را هم فراموش کرد!!!»(در اینجا منظور نگارنده؛ عبدالله مهتدی سرکرده گروهک کومله است.)

عبدالله مهتدی ، سرکرده گروهک ترویستی موسوم به کومله انقلابی زحمتکشان کردستان، متولد شهرستان بوکان، از توابع استان آذربایجان غربی می باشد. پدر او از خان های ظالم نظام شاهنشاهی محسوب می شد و در اصل مهتدی یک، خان زاده می باشد.

عبدالله مهتدی ، برادر دیگری نیز بنام صلاح الدین مهتدی دارد که تئوریسین  اتحادیه میهنی کردستان عراق و مشاور جلال طالبانی رئیس جمهور عراق می باشد.

عبدالله مهتدی فعالیتهای خود را در زمینه سیاسی و همکاری با گروهکهای چپ آغاز کرد و با فواد مصطفی سلطانی از سرکردگان معدوم گروهک کمونیستی کومله در همان دوران،آشنا شد و همین آشنایی سبب شد، تا مهتدی با کمک فواد مصطفی سلطانی تروریست، پله های قدرتی را بسرعت طی کند . مهتدی چندین عملیات تروریستی بر علیه رزمندگان اسلام را سازماندهی کرد و همین فعالیتها سبب شد تا در اولین کنگره گروهک کومله پس از انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران،به عنوان سرکرده این گروهک انتخاب شود.



18 مرداد 1391برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : alejandro calvo       

'عکسسلیمان الله مرادی

۲۸ دیماه سال ۱۳۶۵ روزی به یاد ماندنی در تاریخ مردم كردستان است، ۲۳ سال پیش در چنین روزی هواپیماهای رژیم صدام بیش از ۱۵ محله پر جمعیت سنندج را هدف قرار دادند كه براثر آن ۲۲۰ نفر شهید و ۱۶۵ نفر مجروح شدند و دهها واحد مسكونی و تجاری ویران گردید.
رویكرد بمباران مناطق مسكونی شهرها در جریان جنگ تحمیلی اگر چه ریشه در خوی ددمنشی صدام داشت اما آنچه كه در آن شرایط دشمن رابه استمرار این شیوه ناجوانمردانه تشویق می كرد، حمایت كشورهای غربی ودر راس آن آمریكا بود. زیرا آنان به وضوح به برتری قوای ایمان و روحیه ی بالای رزمندگان اسلام در رویارویی با نظامیان بعثی واستیصال ماشین جنگی صدام پی برده بودند. قدرتهای سلطه گر جهانی در آن زمان كه خود مشوق تجاوز صدام به مرزهای ایران بودند، بیمناك از برتری نظامی ایران درجبهه های جنگ، با استراتژی سكوت در شبكه های اطلاع رسانی به بازسازی قدرت تسلیحاتی صدام پرداختند و با در اختیار گذاشتن انواع هواپیما و بمبهای تخریبی راه را برای ادامه جنایات جنگی رژیم بعث در كشتار زنان و كودكان بی دفاع كشورمان باز گذاشتند . در چنین شرایطی صدام عاملی شد تا با حمله گسترده و بی محابا به شهرها از سویی میزان قدرت تخریبی سلاحهای جدید غرب را آزمایش كند و از سوی دیگر با ایجاد رعب و وحشت در شهرها و تضعیف روحیه مردم،‌مانع پیشروی رزمندگان اسلام در جبهه های جنگ شود. اما برخلاف پیش بینی و تحلیلهای كارشناسان غرب، استراتژی جدید دشمن در حمله به شهرها و بمباران مناطق مسكونی، نه تنها كاری از پیش نبرد بلكه موجب وحدت و همگرایی بیشترمردم ایران و تعمیق كینه و نفرت در دل آنها نسبت به صدام و سران کشورهای غربی شد به گونه ای كه عزیمت داوطلبانه گروههای مردمی برای مقابله مستقیم با نظامیان بعثی، روز به روز جلوه و عینیت بیشتری می یافت.
صدام در آن شرایط، كرد و ترك و بلوچ و ... نمی شناخت. ملت ایران با همه اقوامش برای او مانعی بزرگ بود، هر روز یك شهر را هدف حملات هوایی قرار می داد و در روز 28 دیماه سال ۱۳۶۵ اوج كینه خود را نسبت به مردم كردستان علی الخصوص ساكنان شهر سنندج به نمایش گذاشت. رادیو صدای عراق تا آن زمان اگر به خاطر حفظ برخی مصلحتها و بیم از محافل به اصطلاح دفاع از حقوق بشر لااقل در اطلاعیه های نظامی خود لاپوشانی می كرد و بمباران مناطق مسكونی را به عنوان مراكز نظامی و یا اقتصادی قلمداد می كرد؛ شامگاه 28 دی ماه سال 65 با پخش اطلاعیه ی ستاد فرماندهی كل قوای عراق نه با كنایه ، كه آشكارا تصریح كرد،"امروز جنگنده بمب افكنهای ارتش عراق، شهر سنندج را درهم كوبیدند و...".

 صدام بدین گونه اوج نفرت و كینه خود را بار دیگر نسبت به ملت كرد به نمایش گذاشت. امروز در شرایطی 28 دیماه سنندج را گرامی می داریم كه تحولی اساسی در معادلات سیاسی جهان به وجود آمده و پس از گذشت ۲۳ سال از آن واقعه دلخراش، صدام به عنوان بزرگترین دیكتاتور قرن به دار مجازات آویخته شد و نه تنها ملت ایران بلكه ملتهای همسایه و حتی عرب نیز از شر او خلاص شدند. شاید دعا و نفرین هزاران خانواده داغدار سرانجامی این چنین برای سردار قادسیه! رقم زد.
باشد ملتهای آزاده جهان از هر تیره و نژادی چهره كریه استعمار را دریابند و همواره در راه استیفای حقوق خود و نابودی دیکتاتورها  بیش از پیش پای فشارند.



 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 18889
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->