آرماگدون در 2012
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, :: 20:9 ::  نويسنده : alejandro calvo       

 

دکتر ابراهیم فیاض:در سفر اندونزي،در جمع تحصيل‎كردگان دانشگاه، كسي به من گفت اخيرا كتابي خوانده مبني بر اين كه سال 2012 سال جنگ جهاني آخرالزمان است و سبب آن هم اين است كه فلسطيني‎‎هاي مي‎خواهند جهان را به جنگ بكشانند و دنيا مجبور است با آن‎‎ها بجنگد. و آن جنگ نهايي در خاورميانه به وقوع مي‎پيوندد. همه مردم جهان درگير و مورد تهديد هستند. مقدمه آن هم با يك فيلم 2012 شروع شده است

مقدمه آن هم با يك فيلم 2012 شروع شده است تا به‎صورت رواني، افكار عمومي را براي جنگ نهايي در 2012 آماده كنند. اين جنگ در منطقه‎اي به نام آرماگدون (عربي آن اِرمجدون است) كه در 15 كيلومتري مرز لبنان در فلسطين اشغالي يا اسراييل واقع شده است، به وقوع مي‎پيوندد؛ يعني همان جنگي كه وعده داده شده است. به‎عبارت ديگر، جنگ معلوم است، مكانش معلوم است، سيستم توليدش معلوم است و حتي در ارباب حلقه‎‎ها هم بحث را مطرح كرده‎اند. 
آن‎چه در اين بحث حائز اهميت است، اين‎كه آيا اين همه يك تقدير است يا يك سياست‎گزاري؟ بحث اساسي ما در اين‎جا مشخص كردن همين است. اگر كسي اين را تقدير بداند؛ بايد بداند تقدير خدا، شدني است و هيچ‎كس نمي‎تواند از وقوع آن جلوگيري كند؛ و هركس با خدا بجنگد شكست مي‎خورد. زماني‎كه خواب‎گزار فرعون گفت همه پسر‎ها را بايد بكشيد، فرعون تمام پسران بني‎اسراييل را كشت تا آن‎كه موسي به دنيا آمد و در كاخ خود فرعون بزرگ شد و نهايتا فرعون به‎دست همو نابود شد. يعني اگر خدا تقديري را بنا گذاشته باشد، دشمنش در كاخ خود فرعون بزرگ خواهد شد و او را نابود خواهد كرد. داستان اسراييل هم همين‎طور است. دشمن اسراييل در كشور خودش بزرگ خواهد شد و او را نابود خواهد كرد و حتي نظام اقتصاد جهاني مبتني بر يهود و صهيونيسم جهاني را هم از بين خواهد برد؛ و نظام فرهنگي اي نيز كه بر آن بنا كرده‎اند به همين سرنوشت دچار خواهد شد. نظام فرهنگي صهيونيسم يعني همان گلوباليزيشن كه بد ترجمه شده است و هرگز ترجمه‎اش جهاني شدن نيست، بلكه كروي ساختن زمين و به‎صورت كره آموزشي در آوردن زمين است؛ يك كره دست‎آموز كه بشود در آن كاملا دخالت كرد. همه نابود خواهد شد. اما آن‎چه به‎عنوان تفكر غالب در جهان حكم‎فرماست، اين نيست. بنابراين آنان تقدير را قبول ندارند. تفكر حاكم، نشأت گرفته از افكار فراماسونري است. 
پس فراماسونري امروز به‎عنوان مغز يك حركت جديد عمل مي‎كند. يعني مي‎تواند با حركت‎‎هاي معنوي، خدا را مقهور كند آن هم دم صبح! و مي‎تواند در تقدير خدايي و قضاي الهي دخالت كند و اين بزرگترين كاربردش است. همه اين عرفان‎‎هاي مجازي كه امروز مشاهده مي‎شود، عرفان‎‎هاي فرقه‎اي، همه ساختار فراماسونري دارند. تمام شيطان‎پرستي هم ساختار فراماسونري دارد. همه از فراماسونري منشعب مي‎شوند و شاخه‎‎هاي آن هستند براي آن‎كه جهان را به‎وسيله همين عرفان‎‎ها شكل دهند تا بتوانند دنيا را تغيير دهند و در كار خدا دخالت كرده و خدا را مقهور كنند. شيطان‎پرستي و كليساي شيطاني و ساير مباحث همه بر اين مبناست، كه مي‎شود با خدا مبارزه كرد و خدا را مغلوب ساخت و اين آقا بالا سر را از بين برد. همان كاري كه در گذشته با كليسا كردند و خداي كليسا را مقهور كردند و مباحث ماترياليستي را به وجود آوردند. حالا دوباره دارند اين مباحث را دنبال مي‎كنند. بنابراين اين فراماسونري است كه در دنيا به جنگ خدا مي‎رود و تقدير و قضاي الهي را عوض مي‎كند؛ اين بزرگ‎ترين بحث تئوريكش است. 
حال اين‎كه چه كار خواهد كرد بحث مهم ديگري است كه در آن از فقاهتي عرفاني استفاده مي‎كند كه غالبا ريشه در مسيحيت دارند. يعني نمي‎تواند از خود يهود كه كاملا عقلاني است، استفاده كند مخصوصا فقهش. از طرف ديگر هم يهود تنها حدودا نيم‎درصد جمعيت جهان را داراست بنابراين نمي‎تواند جنگ جهاني آينده را به راه بيندازد. بلكه بايد جنگي مثل جنگ صليبي راه بيندازد و مسيحيت را در مقابل اسلام قرار دهد و در جايي مثل بيت‎المقدس كشت و كشتار به راه بيندازد. و اگر موفق نشد به سبك مغول‎‎ها عمل كند. (مغول‎‎ها به جهان اسلام حمله كردند و تا پاي بيت‎المقدس آمده و جهان اسلام را نابود كردند.) پس به سبك آن‎‎ها عمل مي‎كند، با يك حمله صليبي. اين قصه بار‎ها در تاريخ تكرار شده است. پس به‎سراغ فرقه‎‎هاي مسيحيت خواهد رفت، چون آن‎‎ها توان جنگيدن دارند. با وجود انحرافات عرفاني و فرقه‎اي كه دارند مي‎توانند به جهان اسلام حمله كنند و همين را الان از عرفاني‎ترين قسمت جهان مسيحيت يعني ارتدوكس روسيه شروع كرده‎اند. يعني بحث‎‎هايي كه روس‎‎ها هم‎اكنون مبدع آن هستند براي به‎دست آودن صحنه جهاني. اگر با آمريكا همراهي كنند، مي‎توانند سهميه جهاني‎شان را در قدرت‎طلبي‎شان به دست آورند. آمريكا نيز الان در حال تحريك آن‎هاست تا در مقابل خاورميانه بايستد. مثل قصه‎اي كه اخيرا در ايران رخ داد و رييس‎جمهوري‎‎هاي سه كشور برزيل و تركيه و ايران سعي كردند قدرت جهاني جديدي تشكيل دهند. اين‎جا بود كه روسيه به‎شدت پرخاش كرد و به كمك آمريكا رفت و مقابل اين حركت ايستاد تا مبادا منطقه‎اي ايجاد شود غير از منطقه‎اي كه آن‎‎ها بتوانند بر سرش چانه بزنند. 
پس جنگ آينده، جنگ اسلام و مسيحيت و مسيحيت عرفاني و اسلام با يهوديسم جهاني در خاورميانه است، براي به‎دست آوردن صحنه جهاني. البته اين ساختاري است كه آن‎‎ها به‎شدت دنبالش هستند و هر حركتي را كه توسط ديگران انجام شود، به‎شدت سركوب مي‎كنند. پس جنگ خواهد شد بر سر يك جهاني كه هرمي است، جهاني كه از بالا تا پايين واقع شده است، بالاي هرم يك چشم است كه چشم دجال است. در فراماسونري هم همين چشم وجود دارد؛ نمادش را هم در آمريكا، در واشنگتن و جا‎هاي ديگر ساخته

منبع: سایت دانشکده صدا و سیما قم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 257
بازدید کل : 18980
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->