گزارش "دیلی تلگراف": جای خالی افغانستان در تبلیغات انتخاباتی "باراک اوباما" و "میت رامنی"
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

 

 

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی به عدم توجه نامزدهای انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا به اوضاع کنونی افغانستان پرداخته است.

 
به گزارش سرویس ترجمه "شفقنا"، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری "الجزیره"، روزنامه انگلیسی "ديلی تلگراف" در گزارشی به نزدیک بودن انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا که قرار است در ماه نوامبر آینده برگزار شود، اشاره کرده و نوشته که در تبلیغات انتخاباتی "باراک اوباما"، رئیس جمهوری کنونی این کشور و نامزد حزب "دمکرات" و همچنین "میت رامنی"، رقیب "جمهوری خواه" وی هیچ توجهی به اوضاع کنونی افغانستان و مبارزه با شبه نظامیان "طالبان" در این کشور نشده است.
 
بر اساس گزارش روزنامه "ديلی تلگراف"، از زمان اشغال افغانستان توسط نیروهای چند ملیتی به رهبری آمریکا در سال 2001 میلادی تاکنون بیش از دو هزار سرباز و نظامی آمریکایی در خاک افغانستان کشته شده اند.
 
این روزنامه انگلیسی در گزارش خود آورده که با توجه به هزینه گزاف دولت آمریکا برای مبارزه با شبه نظامیان "طالبان" در افغانستان و دستور مستقیم "باراک اوباما" در سال 2010 میلادی برای استقرار 30 هزار سرباز آمریکایی دیگر در افغانستان جهت از بین بردن "طالبان"، گمان می رفت که مساله افغانستان مورد توجه رئیس جمهوری کنونی آمریکا قرار گیرد و بخشی از تبلیغات انتخاباتی وی را به خود اختصاص دهد.
 
به نوشته روزنامه "دیلی تلگراف"، در سوی مقابل نیز، گمان می رفت "میت رامنی" که در تلاش است خود را شخص مورد اعتماد مردم آمریکا در زمینه امور مربوط به امنیت ملی نشان دهد، از فرصت استفاده کرده و طرح های خود برای خروج از بحران افغانستان در صورت پیروزی در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکا و راهیابی به "کاخ سفید" را ارائه می داد.
 
بر اساس گزارش این روزنامه انگلیسی، در حالی که گمان می رود ارائه راه حل برای مساله افغانستان و سرنوشت این کشور باعث شود نامزد ارائه دهنده راه حل آرای بسیاری از شهروندان آمریکا را در انتخابات آینده ریاست جمهوری این کشور به خود اختصاص دهد، اما هیچ کدام از دو نامزد "دمکرات" و "جمهوری خواه" نمی خواهند به این مساله بپردازند که این بی توجهی نشان دهنده آن است که "باراک اوباما" و "میت رامنی" نسبت به سرنوشت جنگ در افغانستان مطمئن نیستند.
 
انتهای پیام
 
www.shafaqna.com/afghanistan


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 18946
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->