ز دو عالم دل بریدم روز و شب دنبال حسینم
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
4 آذر 1391برچسب:, :: 13:35 ::  نويسنده : alejandro calvo       
ز دو عالم دل بریدم روز و شب دنبال حسینم به سر زلف پریشونش پریشون حال حسینم

بدونید در هر دو عالم جز حسین دلبر ندارم به سر کویش شدم خاک

دل و دینم را ربودی دیگر از من چه خواهی چه آوردی بر سرم دیگر ز سامانم چه خواهی

تو بخواهی یا نخواهی جز تو من دلبر ندارم هر دو عالم میفروشم من خریدار حسینم

  ز دو عالم دل بریدم روز و شب دنبال حسینم به سر زلف پریشونش پریشون حال حسینم

روز و شب دنبال حسینم بدونید در هر دو عالم جز حسین دلبر ندارم به سر کویش شدم خاک و کشته حسینم

دل و دینم را ربودی دیگر از جانم چه خواهی چه اوردی بر سرم دیگر از سامانم

چه خواهی تو بخواهی یا نخواهی جز تو من دیگر دلبر ندارم هر دو عالم میفروشم من خریدار حسینم

نروم در جای دیگر چون گرفتار حسینم تو بخواهی یا نخواهی جز تو من دلبر ندارم

بسپاریدم به خاک استان میخانه به سر زلفت شدم بی خانمام میخانه




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 18959
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->