joke 4
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
شنبه 16 دی 1391برچسب:, :: 21:18 ::  نويسنده : alejandro calvo       

 دخنر دایی ۶ سالم میگفن اگه من مُردم ……
از بوی گلاب بدم می‌آید، همون آب معدنی کفایت می‌کند، نگید این رانی هلو دوست داشت، سنگ قبرش رو با رانی بشوریمااا ، نوچ میشه !



پسر خالم،یه توپوق زد،منم کلی خندیدم بش،مسخرش کردم،گفتم این چه پوتوقی بود زدی؟!
ینی کلا خیط شدیم مثل کریم آسکاریس!!!



دختر خالم وقتی بچه بود میخواست بره مهد کودک ثبت نام کنه مربی مهد ازش میپرسه:پنیر از چی درست میشه؟
اونم با اعتماد به نفس کامل میگه:از شیر خر!
مربی: Big Smile)))))
دختر خالم: :G
پنیر: : (
دختر خاله نابغه ای دارم من؟؟؟؟



رفته بودیم شمال با دخترعموهام وپسر عموهام داشتیم قلیون میکشیدیم مامانم هی میگفت که نکشید ضرر داره بسسسسه دیگه!ما هم میگفتیم ماهی یه بار اشکالی نداره!رفتم دستشویی برگشتم میبینم نشسته با بچه‌ها داره قلیون میکشه میگم ضرر داشت که!
میگه:ماهی یه بار اشکالی نداره؟؟؟؟؟؟
مامانه جوگیری دارم من!



 

چندوقت پیش یه شال از ایناکه پایینش ریش ریشه بهشون مهره وصله خریدم با کلی ذوق و شوق سرم کردم رفتم خونه مامان بزرگم پسر داییمم اون جا بود ..از اون جایی که گفتن حرف راستو باید از بچه شنید ازش پرسیدم شالم قشنگه امیر؟راستشو بگو… گفت اره خیلی قشنگه مثه این گاوایی شدی که زنگوله به گردنه شونه….
منBig Frown((
امیرBig Smile)))
انجمن حمایت از حیوانات اهلی:////



با فامیلا رفتیم بوستان جوانمردان اومدم از پله‌ها برم بالا پام لیز خورد با ساق پا رفتم تو لبه پله جوری که شلوارم ۱۵ سانت جر خورد و پام داغون شد حالا اومدم پیش خونواده ی مهربانم مامانم منو دیده به جای اینکه بگه پات چیزی نشد میگه:گفتم تو لیاقت شلواره۹۰هزار تومنی نداری!!!!لیاقت همون شلوارایه ۳۰ تومنیه!!
مامانه نگرانی دارم من!!!!
فکو فامیله داریم؟
من: Big Frown((
مامانم: Neutral
پام: Big Frown((((((((((
شلوارم: Shock



جاتون خالی امروز مامان بابام شوخی شوخی جدی باهم قهر کردن منو داداشمم تاحدودی توپیدیم به هم حالا عصر جمعسو همه کلافه.تصمیم گرفتیم بریم لب دریا گه بابام گفت خودتون برین خلاصه با غرهای مامانم مجبور شد بیاد حالا رسیدیم دریا ۴ تا ادم گنده ایم که هیچکدوم باهم حرف نمیزنیم هرکی یه طرف میچرخه.حالا توراه برگشت داداشم یه موتوری رو فرستاد تو باقالیا و بابام …
خانواده ی با محبته من دارم؟
موج محبت خانوادمون هوش از سر۴تامون برده
والااااا



به یکی از این فامیلای ما گفتن عسل واسه چشم مفیده رفته مالیده به چشماش Neutral
دیگه کار از فشار تحریم گذشته یکی بره خورشید و خاموش کنه



خواهرم بعدی مدت طویل استراحت وتمرکز میخوادزبان انگلیسی بخونه اومده تواتاق داره رژه میره ی ربع ساعت کلمه ی husband(شوهر)بای ژست ضایع بااعتمادبه نفس بالامرورمیکنه!
خواهردرس خونه من دارم؟
درضمن فک وفامیل داریم؟



چند روزی بود خونه ی مامان بزرگمینا بودم دیروز لباسارو شسته میگم مامان بزرگ چرا جیبای شلوار منو خالی نکردی ؟؟؟ همه ی پولام خیس شدن ، میگه ننه جون میخواستم ببینم این پولشویی که میگن راسته یا نه ؟؟؟ که دیدم ما از این شانسا نداریم !!!
منShock
مامان بزرگم Frown
خاوری تو کانادا Grin
عاملین فساد بزرگ بانکی =))



جون خودم الان به دختر داییم گفتم عین سگ از چشم افتادی میگه اتفاقا منم عین سگ از چشت افتادم
فک و فامیله خوبی دارم رو حرفم حرف نمیزنن هیچ تاییدشم میکنن



یه پسر دایی دارم ۷ سالشه…مامان بزرگم بهش گفت ایشا…زود تر بزرگ شی تو رو هم تو لباس دامادی ببینیم…پسر داییم نه گذاشت نه برداشت گفت الکی دعا نکن تا اون موقع تو دیگه مردی…
مامان بزرگمFrown
داییم:/



ای خدا یه عقلی به اینا بده یه پولی به ما!
پسر خالم ۹ سالشه دیدم داره به طرز عجیبی تقویم رو ورق میزنه.
ازش پرسیدم چیزی شده؟دنبال چیزی هستی؟
گفت تو میدونی حادثه ۱۵ خرداد کی اتفاق افتاده؟
هرچی میگردم نیست!!
من O_O
تقویم ^o^
باعث و بانی حادثه Shock
نه شما بگید از دست اینا سرمو کجا بکوبم؟!!!



دیشب مهمون داشتیم بابام دیر کرده بود نیومده بود …
مامانم به من : یه “تک بزن” به بابات بگو مهمونا اومدن پس چرا نمیای ؟ بگو نوشابه هم بخره ؟
راستی بهش بگو یه بسته چیپس سیب زمینی هم واسه کنار مرغ بخره و زود بیاد …
من : همه اینا رو با یه تک زنگ بگم دیگه ؟
مامانم : خب یه مسیج بهش بزن و زود قطع کن !!! 



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت21:39---16 دی 1391
خدا رو شکر…



دیگر هیچ گاه گرسنه نیستم



به یمن وجودت



هر روز ســــــــه وعده غــــــــم میخورم…


حمیدرضا
ساعت21:27---16 دی 1391
باسلام سایت خوبی دارین ممنون میشم اگه به من سربزنیدونظربدید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 233
بازدید کل : 18956
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->