غول‌های ویندوز 8 «لنوو»: رایانه بدون کیس و لمسی 27 اینچی... 39 اینچی هم در راه است
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

«لنوو» از همین الآن به یکی از پرکارترین شرکت‌کنندگان در نمایشگاه CES امسال تبدیل شده است. تا یکی دو روز دیگر می‌توانیم شامل عرضه محصولات حیرت‌انگیزی از این کمپانی مشهور باشیم.

برای دیدن تصویر بزرگتر کلیک کنید.
کمپانی «لنوو» نمایشگاه CES امسال را با یک اعلامیه بسیار بزرگ آغاز کرد؛ منظورمان از بزرگ واقعاً «بزرگ» است. این کمپانی اعلام کرده که می‌خواهد رایانه رومیزی 8 کیلویی و 27 اینچی IdeaCenter Horizon را با ویندوز 8 و صفحه لمسی روانه بازار کند که می‌توان روی هر سطح صافی نیز از آن استفاده کرد.

برای دیدن تصویر بزرگتر کلیک کنید.
اگرچه می‌توان با استفاده از یک ضامن عمودی مثل همه رایانه‌های بدون کیس دیگر از این رایانه هم روی میز استفاده کرد؛ اما «لنوو» ویژگی‌های خاصی هم برای IdeaCenter Horizon تعبیه کرده که در حالت افقی، این رایانه را به یک تبلت بسیار بزرگ تبدیل می‌کنند. خود کمپانی تخمین زده که عمر باتری این دستگاه در حالت افقی حدود دو ساعت است. زمانی که این رایانه را در حالت افقی قرار می‌دهید، یک رابط کاربری ویژه موسوم به «هاله» (Aura) فعال می‌شود که مخصوص استفاده در این حالت طراحی شده است.
بازی‌خورها هم از شگفتی‌های این رایانه رومیزی بی‌بهره نیستند؛ اگر نگوییم «لنوو» این رایانه را «مخصوص» بازی‌خورها ساخته است!
کمپانی «لنوو» حتی تجهیزات جانبی منحصر به فردی را نیز همراه با این رایانه ارائه کرده است: «این دستگاه همراه با چند سخت‌افزار جانبی از جمله «تاس الکترونیکی» و چهار جوی‌استیک و استرایکر عرضه می‌شود تا بتواند با ترکیب تجهیزات فیزیکی و فضای مجازی، تجربه‌ای کاملاً جدید را در اختیار بازی‌خورها قرار دهد. بازی‌های ویدیویی برای بازی‌خورها نیمه فیزیکی و نیمه دیجیتال هستند؛ «لنوو» این نوع بازی‌ها را «فیجیتال» می‌نامد.»
بله این کمپانی واقعاً از لغت «فیجیتال» استفاده کرده است. احتمالاً این کلمه است که در سال جدید فضای اینترنت را پر خواهد کرد.
 برای دیدن تصویر بزرگتر کلیک کنید.

اگر فکر می‌کنید این رایانه از هم‌ترازهای خود یک سر و گردن بزرگ‌تر است، خوب است بدانید این غول «لنوو» قرار است برادر بزرگ‌تری هم پیدا کند.
به هر حال، رایانه رومیزی IdeaCenter Horizon برنامه فروشگاه دانلود مخصوص خود را هم خواهد داشت. مردم می‌توانند بازی‌ها و برنامه‌های جدید را از این فروشگاه بخرند؛ از جمله برنامه‌های موبایل که تحت شبیه‌ساز (امولاتور) BlueStack اجرا می‌شوند. این رایانه از لحاظ سخت‌افزاری هم قرار است دارای پردازنده‌ای 4 هسته‌ای، گرافیک 1 گیگابایتی، و حداکثر 8 گیگابایت رم و هارد 1 ترابایتی باشد. همچنین می‌توانید یک حافظه 64 گیگابایتی SSD را نیز به آن اضافه کنید. صفحه نمایش غول‌پیکر این رایانه از وضوح 1920x1080 برخوردار است. ویژگی‌های دیگر این رایانه هم شامل وب‌کم و یک کارت‌خوان (رم‌ریدر) 6 کاره باشد. IdeaCenter Horizon تابستان امسال با قیمت پایه 1699 دلار وارد بازار می‌شود.
راستی یک مطلب دیگر! «لنوو» اعلام کرده که دارد یک رایانه بدون کیس دیگر را نیز آزمایش و آماده تولید می‌کند که باز هم می‌توان به حالت افقی از آن استفاده کرد؛ اما این بار صفحه‌ای 39 اینچی دارد!!! این محصول که با اسم رمز «گاما» شناخته می‌شود هنوز تاریخ عرضه معینی ندارد؛ اما «لنوو» تصریح کرده که این دستگاه «خط سیر آینده «لنوو» را در ساخت رایانه‌های رومیزی نشان می‌دهد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 250
بازدید کل : 18973
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->