انودیا (nvidia) از Project Shield کنسول بازی آندرویدی رونمایی کرد
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

nvidia_project

به گزارش سرویس نرم افزار  شرکت انودیا از کنسول بازی دستی جدیدی با نام Project Shield در کنفرانس خبری در CES 2013 رونمایی کرد. Project Shield دارای یک پردازنده تگرا ۴ می باشد سیستم عامل اندروید است و این توانایی را دارد که بازی هایی با گرافیک کنسول های بازی را اجرا کند.

ابن کنسول از نظر ظاهری مانند PlayStation 3 DualShock 3 است با این تفاوت که دارای یک صفحه نمایش اچ دی ۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p است. این کنسول دستی توانایی آن دارد تا تصویری برابر با ۴K از طریق HDMI به مانیتورهای خارجی منتقل کند. این دستگاه دارای سیستم صوتی پیشرفته ای است. باطری ۳۳Wh این دستگاه به کاربر اجازه می دهد بین ۵-۱۰ ساعت بازی کند یا با یک بار شارژ کردن ۲۴ ساعت ویدیو با کیفیت اچ دی پخش کند.

این دستگاه دارای درگاه مایکرو SD نیز می باشد. با این کنسول بازی می توان بازی های آندرویدی موجود در سایت Nvidia’s TegraZone را انجام داد همچنین قابلیت استفاده از بازی های ذخیره شده بر روی پی سی های خانگی را دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 18948
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->