کمپانی «ویزیو» تبلت 11 اینچی ویندوز 8 خود را با پردازنده AMD عرضه می‌کند
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

کمپانی «ویزیو» هم قبل از شروع رسمی نمایشگاه CES با اعلام اخبار محصولات جدید خود به جمع شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه پیوست.

 
نمایشگاه CES امسال روز سه‌شنبه تازه رسماً آغاز خواهد شد؛ اما اولین اخبار از محصولات ویندوز 8 از هم اکنون اینترنت را فرا گرفته است. کمپانی «ویزیو» (Vizio) اعلام کرد که با چندین محصول ویندوز 8 به این نمایشگاه خواهد آمد. برجسته‌ترین محصول این کمپانی تبلت 11 اینچی این کمپانی خواهد بود که برای اولین بار از پردازنده AMD Z60 استفاده می‌کند و دارای وضوح صفحه بی‌نقص 1080 اچ‌دی و نسخه سبک و سازگار سیستم‌عامل ویندوز 8 موسوم به «مایکروسافت سیگنچر» است.
این تبلت برای اولین بار از ترکیب دو پردازنده مرکزی Z60 و گرافیکی 6250 هر دو ساخت کمپانی AMD استفاده می‌کند.
پردازنده Z60 یکی از اعضای آخرین نسل از پردازنده‌های کم‌مصرف و مخصوص تبلت Hondo ساخت کمپانی AMD است؛ این پردازنده از یک پردازنده مرکزی دو هسته‌ای 1 گیگاهرتزی و همچنین پردازنده گرافیکی Radeon HD 6250 بهره می‌برد. هنوز نمی‌دانیم این ترکیب چگونه جواب خواهد داد؛ زیرا این اولین باری است که از این پردازنده‌ها در یک تبلت استفاده می‌شود؛ اما کارکرد این دو با 2 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای هارد این تبلت دو برابر می‌شود. سایر مشخصات تبلت نیز شامل دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی و پورت‌های micro-HDMI و microUSB است.
در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت و شرایط عرضه این تبلت در دست نیست؛ اما مطمئناً تا همین یکی دو روز آینده در نمایشگاه CES اخبار تازه‌تری از تبلت کمپانی «ویزیو» خواهیم شنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 94
بازدید ماه : 264
بازدید کل : 18987
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->