شرکت کورنینگ با گوریلا گلاس 3 و کابل نوری به نمایشگاه سی ای اس می آید
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

فقط چند روز تا نمایشگاه CES2013 باقی مانده. روزهایی داغ که مهمترین اخبار فناوری سال را به همراه خواهد داشت. اما پیش از نمایشگاه هم اخبار زیادی از محصولاتی که در آنجا معرفی می شوند، به دست رسانه ها می رسد و یکی از آنها خبر از راه رسیدن گوریلا گلاس 3 است.
محافظ مقاومی که سال هاست روی نمایشگر بسیاری از گجت های محبوب بازار قرار گرفته. اگر به خاطر داشته باشید در نمایشگاه سال گذشته شاهد معرفی گوریلا گلاس ۲ بودیم. و حالا امسال هم باید منتظر نسخه سوم باشیم.
شرکت کورنینگ می گوید، گوریلا گلاس سوم با ترکیب جدید اش، پایداری و کیفیت بهتری را در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین لپ تاپ، تلفن و تبلت شما را در مقابل شکستن و ترک برداشتن مقاوم تر از قبل خواهد کرد.
در گوریلا گلاس سوم فناوری به نام NDR استفاده شده که حتی اگر روی نمایشگر خراش بیوفتد آن را بدشکل نخواهد کرد. کورنینگ می گوید گوریلا گلاس جدید سه برابر نسبت به خراش ها مقاوم تر شده و ۵۰ درصد نیز مقاومت بیشتری دارد.

corningcables1-1357243251_N.jpg

این شرکت در نمایشگاه امسال کابل نوری جدید اش را هم معرفی خواهد کرد. کابل هایی با طول بیشتر و سرعت انتقال بهینه تر نسبت به کابل های مسی رایج.
این کابل به پورت تاندربولت متصل می شود و می تواند تا ده برابر بلند تر از کابل های مسی باشد. (کابل های مسی فعلی محدودیت ۳ متر را دارند) اما کابل نوری کورنینگ در طول های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ متری ارایه خواهد شد.
سرعت انتقال اطلاعات هم تا 10Gbps خواهد بود. اما این کابل ها قادر به انتقال برق نیستند. البته اگر پورت تاندربولت ندارید نگران نباشید، چرا که کورنینگ کابل نوری USB 3.0 را هم ارایه خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 18962
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->