کیت تکامل سامسونگ و دمیدن جانی تازه در کالبد تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۲
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

اگر چه هنوز یک هفته تا CES2013 زمان باقی مانده، اما به نظر می رسد سامسونگ دوست دارد بازار اخبار تکنولوژی را همچنان داغ نگه داشته و جریان خبری ادامه داری را از آن خود کند. این شرکت امروز از محصول جدیدی رونمایی کرد که مدل اولیه آن را در CES 2012 عرضه کرده بود و اکنون پس از یک سال قرار است در نمایشگاه هفته آینده جزئیات کامل محصول نهایی را ببینیم.
Evolution Kit یا کیت تکامل سامسونگ باعث می شود که شما برای دستیابی به امکانات اسمارت تی وی های ۲۰۱۳ این شرکت، نیازی به تعویض تلویزیون هوشمند ۲۰۱۲ خود نداشته باشید. زیرا با نصب این قطعه سخت افزاری به پشت تلویزیون، پردازنده مرکزی، واحد گرافیکی و رم تلویزیون افزایش خواهد یافت و به نوعی ارتقاء سخت افزاری Smart TVهای ۲۰۱۲ محسوب می شود.
البته این کیت به همراه این بهبودهای سخت افزاری، سرعت وب گردی و کارکردهای مولتی تسک تلویزیون (مانند استفاده از اپلیکیشن ها همزمان با تماشای شبکه های تلویزیونی) را افزایش خواهد داد.
این کیت همچنین امکانات جدیدی همچون کنترل صوتی و کنترل حرکتی را هم بر روی اسمارت تی وی های سال گذشته به ارمغان می آورد. علاوه بر این رابط کاربری تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۲ سامسونگ هم با این کیت تغییر کرده و همانند تلویزیون های هوشمند ۲۰۱۳ این شرکت خواهد شد.
البته در خصوص جزئیات بیشتری چون زمان ارائه، شیوه اتصال به تلویزیون و قیمت «کیت تکامل» خبری در دست نیست و باید تا هفته آینده صبر کنیم. به نظر شما این کیت تا چه حد با استقبال روبرو خواهد شد و چه میزان کاربردی خواهد بود؟ آیا شما یکی از مشتریان آن خواهید بود؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 231
بازدید کل : 18954
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->