اسمارتفون جدید سامسونگ با سیستم عامل Tizen سال آینده عرضه می شود
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
اسمارتفون

براساس اخبار منتشره از سوی روزنامه ژاپنی Daily Yomiuri در سال ۲۰۱۳ شرکت سامسونگ اولین اسمارتفونی را که دارای سیستم عامل Tizen است با همکاری شرکت ژاپنی NTT Docomo به بازار عرضه خواهد کرد.

شرکت سامسونگ، NTT Docomo و سایر شرکتهای همکارشان در تلاش هستند تا سیستم عاملی به بازار عرضه کنند که رقیب جدی سیستم عاملهای ارائه شده توسط گوگل و اپل باشد. برخی شرکتهای دیگر از جمله شرکت Vodaphone در انگلیس و شرکت فرانسوی Telecom نیز به سیستم عامل Tizen ابراز علاقه مندی کرده اند.

سیستم عامل Tizen سیستم عاملی لینوکس وابسته است که پس از از بین رفتن MeeGo در نوکیا بوجود آمد. از ابتدا شرکت اینتل بر روی MeeGo شرکت نوکیا کار میکرد که هم اکنون شرکت سامسونگ توانسته بر اینتل پیروز شده و حقوق انحصاری MeeGo را در اختیتر بگیرد. سیستم عامل Tizen علاوه بر اسمارتفونها قابلیت استفاده در تبلتها و تلویزیونها را نیز دارد و از هم اکنون میتوان پیش بینی کرد که رقیب خوبی برای اپل و گوگل خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 18966
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->