اکسپریا ZL (اودین) هم لو رفت
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
18 دی 1391برچسب:, :: 21:4 ::  نويسنده : alejandro calvo       

اولین تصویر رسمی از اکسپریا Z (یوگا) سونی لو رفت و اکنون با نمای جلوی تلفن آشنایی داریم. ولی این تمام ماجرا نیست زیرا خبردار شدیم که اکسپریا ZL (اودین) هم لو رفته و شما می توانید در تصویر بالا آن را ببینید.
دوربین جلوی این تلفن احتمالاً در قسمت پایین-سمت راست قرار دارد که انتخاب عجیب و جالبی است. اما این تلفن تفاوت های دیگری هم با اکسپریا Z دارد که از آن جمله می توان به ارتفاع کمتر، وجود چراغ LED در زیر نمایشگر و تفاوت در جاسازی دکمه های حاشیه سمت راست اشاره کرد.
اکسپریا ZL هم از نمایشگر 5 اینچی 1080p برخوردار است که در بدنه ای با ارتفاع کمتر و شاید ضخامت بیشتر جای گرفته. انتظار می رود پردازنده آن اسنپدراگون S4 پرو 4 هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز باشد و در کنارش 2 گیگابایت رم و گرافیک Adreno 320 را داشته باشیم. دوربین نیز 13 مگاپیکسل خواهد بود.
در شایعات داشتیم که احتمالاً اکسپریا ZL دو سیم کارته خواهد بود. اما باید تا زمان معرفی رسمی آن که به احتمال بسیار زیاد در CES 2013 خواهد بود صبر کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 56
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 18949
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->