بهترین تبلت های سال ۲۰۱۲
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
18 دی 1391برچسب:, :: 21:4 ::  نويسنده : alejandro calvo       
best tablet 2012

بهترین تبلت های سال از نگاه فون آرنا -PhoneArena Awards 2012

به سبک هر ساله سایت فون آرنا به انتخاب بهترین و بدترین های هر بخش از دنیای ابزارهای موبایل پرداخته است. در روز های آینده با برندگان و بازندگان این لیست در خدمت شما خواهیم بود. و امشب، بهترین تبلت های سال ۲۰۱۲.
امروزه تبلت ها محصولاتی بسیار محبوب و همه گیر هستند. اما تنها دو سال پیش بود که اغلب مردم این ابزار را به جای یک گجت واقعا مورد نیاز، اسباب بازی قیمتی و تجملاتی به شمار می آوردند. ولی امروزه با کاهش شدید قیمت و افزایش کیفیت آنها و همچنین تعداد صعودی برنامه ها و اپلیکیشن های ویژه تبلت، روز به روز تعداد بیشتری به این گجت خارق العاده روی می آورند.
اما همه تبلت ها مانند هم نیستند و با کیفیت یکسانی ساخته نمی شوند. پس بگذارید در این مطلب با ۳ تا از بهترین های آنها، به یاری شما در خرید گجت تازه تان بیاییم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بهترین ها از نظر سایت های دیگر

با توجه به پایان یافتن سال ۲۰۱۲ بسیار از سایتهای معتبر شروع به تحلیل و بررسی گجت های عرضه شده در این سال کرده اند. در اینجا نگاهی می کنیم به برترین تبلت ها از دیدگاه Cnet در سال ۲۰۱۲

در تهیه این لیست به ویژگی های مختلف از قبیل طراحی، امکانات و کاربردی بودن آنها در نظر گرفته شده است.

*اولین انتخاب*

Apple iPad (نسل چهارم)

بهترین نسخه آی پد که هنوز بهترین تبلت بازار می باشد. اگر تازه می خواهید وارد دنیای تبلت باشید این برند با وجود قیمت بالا می تواند اولین انتخاب شما باشد. با پردازنده A6X و صفحه نمایش رتینا پادشاه دنیای تبلت هاست.

*بهترین تبلت پرینیوم آندرویدی*

Asus Transformer Pad Infinity TF700

با چیپ ۴ هسته ای تگرا ۳ با توان ۱٫۶ گیگاهرتز و وضح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل گل سرسبد ۱۰ اینچی های ایسوس به حساب می آید. و همچنین از دوربین فوق العاده و محیط اندرویدی انعطاف پذیر نمی توان گذشت.

*بهترین تبلت سایز کوچک*

Google Nexus 7

پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی چهار هسته ای تگرا ۳، یک گیگابایت رم و تا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابلیت هایی هستند که چندان پایین تر از رقبای بزرگتر و گرانترش نیستند. به همه اینها می توانید استفاده از آخرین نسخه اندروید جیلی بیلی، به همراه بهبود کارایی باتری و جذابیت های Google Now را بیافزایید.

*مقرون به صرفه ترین تبلت*

Amazon Kindle Fire HD 8.9

شاید به نظر بیاید آمازون نمی تواند در زمینه محتوا قوی عمل کند اما این طور نیست. این تبلت برای اثبات این قضیه کافی است. صفحه نمایش ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسلی، طراحی نازک تر، خروجی HDMI و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی از ویژگی های این محصول است.

*بهترین تبلت سایز بزرگ و مناسب با جیب شما*

Barnes & Noble Nook HD+

محصولی ۹ اینچی با صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی، پردازنده دو هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی که می توان با قیمتی مناسب با بودجه شما خریداری نمود. باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری این تبلت هم شما را تا ۱۰ ساعت کار مداوم همراهی می کند. در حالی که ورودی microSD و خروجی ویدیویی HDMI نشان از امکانات ذخیره سازی و دیداری تقریباً عالی در این تبلت دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 81
بازدید ماه : 251
بازدید کل : 18974
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->