شنیده های اپلی: جایگزینی سامسونگ با Unimicron برای تولید چیپ های Ax
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

میانه سامسونگ و اپل مدتی است حسابی شکرآب شده و هر روز شایعه جدیدی درباره تقابل این دو غول تکنولوژی می شنویم. اکنون یک منبع تایوانی خبر می دهد که اپل به زودی رقیب جدیدی را برای تولید چیپ های ARM خود، در کنار سامسونگ قرار می دهد. به گفته این منبع، اپل تصمیم گرفته برای تولید چیپ های Ax به صنایع Unimicron Technology روی آورد.
از آنجایی که اپل بدون قبولی Unimicron در آزمون های سخت ورود به جرگه قطعه سازان این شرکت، به آن اجازه تولید قطعات مهمِ ابزارهای عالی خود را نخواهد داد. در نتیجه Unimicron برای آمادگی کامل در این آزمون، پیش از این زیربنای لازم برای تولید چیپ های ARM مورد نظر اپل را ساخته و مورد استفاده قرار داده است. به گفته یک خبرگذاری چینی، با افتتاح کارخانه جدید Unimicron در آینده نزدیک این شرکت آمادگی کامل برای تولید انبوه چیپ های اپل را خواهد داشت.
اپل همچنین پیش از این تولید برخی چیپ های Ax خود را به TSMC سپرده است. در حال حاضر اغلب چیپ های اپل در کارخانه سامسونگ واقع در Austin تگزاس تولید می شوند. کارخانه ای که سامسونگ به تازگی ۴ میلیارد دلار صرف توسعه آن کرده است. البته گفتنی است که اپل در حال برنامه ریزی برای جداسازی تامین نیازهای باتری و پنل های خود از سامسونگ است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 32
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 259
بازدید کل : 18982
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->