Oppo Find 5، حضور در بازارهای بین المللی از سه ماهه اول 2013
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

چندی پیش از محصول جدید شرکت اوپو، اسمارت فون Find 5 و احتمال عرضه نسخه ۱۶ گیگابایتی آن با قیمت ۵۰۰ دلار گفتیم. اما روز گذشته اعلام شد که اوپو تصمیم دارد با یک گرد و خاک حسابی، به بمب بازار اسمارت فون ۲۰۱۳ تبدیل شود. این شرکت در صفحه فیس بوک خود گفت که نه تنها قصد دارد تلفن هوشمند ۴۹۹ دلاری خود را با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، پردازنده ۴ هسته ای و صفحه نمایش ۵ اینچی 1080p راهی بازار کند، بلکه تصمیم گرفته مدل ۳۲ گیگابایتی آن را هم با قیمت ۵۶۹ دلار در سبد انتخاب مصرف کنندگان قرار دهد.
عکسی که در بالا می بینید، تبلیغ منتشر شده در صفحه فیس بوک اوپو است، که علاوه بر ظهور نسخه ۳۲ گیگابایتی Find 5، نوید عرضه همزمان جهانی آن را هم می دهد. به گفته اوپو شما از فصل اول ۲۰۱۳ می توانید شاهد حضور اسمارت فون این شرکت در بازارهای کانادا، انگلیس، اسپانیا، استرالیا، آلمان، فرانسه، بلژیک، مالزی، سوئد، سنگاپور، فنلاند، یونان، دانمارک، نیوزیلند، نروژ، ژاپن و هنگ کنگ باشید. به گفته اوپو عرضه این تلفن در چین از اوایل ژانویه سال آینده میلادی (یعنی یکی دو هفته دیگر) آغاز خواهد شد.
البته عرضه این اسمارت فون زیبا و قدرتمند به همین لیست محدود نخواهد شد و این کشورها تنها اعضای گروه اول عرضه فایند 5 خواهند بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 18952
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->