Hecto، تلویزیون-پروژکتور لیزری قدرتمند ال جی در CES2013
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

به سبک و سیاق هر ساله برخی شرکت ها معرفی محصولات جدیدشان را پیش از نمایشگاه CES آغاز کرده و وعده رونمایی آنها در نمایشگاه را می دهند. ال جی هم همچنان به این بازارگرمی پیش نمایشگاهی خود ادامه می دهد و امروز پروژکتور لیزری قدرتمند فاصله نزدیک خود را معرفی کرده است.

این پروژکتور به شما امکان می دهد تا با قرار دادن آن در فاصله ۵۶ سانتی متری دیوار، تصویری ۱۰۰ اینچی را بر روی پرده نمایش داشته باشید. البته تصویر با کیفیت 1080p این پروژکتور می تواند نظر بسیاری از کاربران را هنگام طراحی سینما خانگی شان، به خود جلب کند.
البته نکته جالب ماجرا اینجا است که Hecto یک پروژکتور خشک و خالی نیست و می توانند کار یک تلویزیون دیجیتال را هم برای تان انجام دهد. این پروژکتور لیزری به یک گیرنده دیجیتال و اسپیکرهای داخلی ۱۰ واتی مجهز است. یعنی کافی است آن را به برق بزنید تا یک تلویزیون کامل و قابل استفاده را در اختیار داشته باشید.
از دیگر امکانات این پروژکتور می توان به ۳ ورودی HDMI، پورت RS-232 و قابلیت های اسمارت تی وی ال جی اشاره کرد که با ریموت مجیک ال جی هم به راحتی قابل کنترل است. این ویدیو پروژکتور زیبا از سبک طراحی Dynamic Arc Design ال جی پیروی می کند و ارتفاع آن هم تنها 14.5 سانتی متر است.
ضریب کنتراست Hecto «یک میلیون به یک» اعلام شده است و از قابلیت WiDi هم بهره مند است. ال جی عمر لیزر این پروژکتور را ۲۵۰۰۰ ساعت اعلام کرده. البته مهمترین نکته قیمت و زمان عرضه به بازار است که شرکت در این خصوص سکوت نموده و برای اطلاعات بیشتر احتمالا باید منتظر برگزاری CES 2013 طی دو هفته آینده باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 225
بازدید کل : 18948
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->