اپل می‌خواهد تا سه ماه دیگر آیپد 5 را هم عرضه کند؟
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

اگر گزارش امروز درباره نسل آینده آیپد اپل صحت داشته باشد، این کمپانی احتمالاً در ماه‌های اخیر تصمیم گرفته سنت‌های خود را درباره فاصله زمانی بین نسل‌های محصولاتش زیر پا بگذارد.
اپل آیپد 3 را در ماه مارس سال 2012 عرضه کرد؛ این تبلت دارای صفحه رتینا و پردازنده‌ای سریعتر از نسل قبلی آیپد بود. بنابراین دو ماه پیش که این کمپانی یکی از رویدادهای ویژه‌اش را در سان‌فرانسیسکو برگزار کرد، هیچ‌کس انتظار نداشت همراه با آیپد مینی که ماه‌ها انتظار آن را کشیده بودیم، آیپد 4 هم عرضه شود.
با این حال، اکنون گزارش جدیدی می‌گوید اپل شاید نسل بعدی آیپد را در همین سه ماه دیگر معرفی کند. آیا این کمپانی تصمیم گرفته فاصله بین عرضه محصولات خود را کوتاه‌تر کند؟ شاید به منظور عقب نماندن از رقابت در بازار؟
این‌گونه که به نظر می‌رسد، تا سه ماه دیگر باید منتظر آیپد 5 باشیم که نازک‌تر و سبک‌تر از نسل کنونی آیپد خواهد بود.
سایت ژاپنی Macotakara که در گذشته اطلاعات دقیق را منتشر کرده است، اکنون گزارش داده که نسل بعدی آیپد نازک‌تر و سبک‌تر خواهد بود؛ و شاید برخی ویژگی‌های خود را از آیپد مینی قرض گرفته باشد. در گزارش این سایت آمده است: «به گفته منبع من که از درون کمپانی اپل است، آیپد 5 ممکن است در ماه مارس سال 2013 عرضه شود. این منبع می‌گوید طراحی آیپد جدید در جزئیات شبیه آیپد مینی خواهد بود؛ و قرار است نازک‌تر و سبک‌تر باشد. (انتظار می‌رود ابعاد آن 4 میلی‌متر طول، 17 میلی‌متر عرض و 2 میلی‌متر قطر باشد.)»
اعداد بالا بعید است اندازه آیپد جدید را نشان دهد؛ بلکه احتمالاً تفاوت اندازه آیپد 4 با آیپد 5 است. بنابراین، ابعاد آیپد 5 احتمالاً معادل 237 میلی‌متر در 169 میلی‌متر در 7/4 میلی‌متر باشد که قطری نزدیک به قطر آیپد مینی را نشان می‌دهد.
سایت Macotakara همچنین گزارش می‌دهد که آیپد مینی 2 هم دارای صفحه رتینا با وضوحی مثل آیپد 4 و همان پردازنده A6X همان پردازنده آیپد 4 خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 223
بازدید کل : 18946
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->