افزایش سهم ویندوز فون از بازار سیستم‌عامل گوشی‌های همراه
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN

از مقایسه بین سهم ویندوز فون از بازار گوشی‌های همراه بین نوامبر سال گذشته تا نوامبر امسال این نتیجه به دست می‌آید که کاربران بسیاری به سمت این سیستم‌عامل جذب شده‌اند.
مقایسه نوامبر 2011 (آبی) با نوامبر 2012 (نارنجی) – EU5 مجموع آمار کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا را نشان می‌دهد
ویندوز فون با گوشی‌های بسیار عالی و تحولات خود در بازار گوشی‌های همراه امسال را به سالی بسیار بزرگ برای خود تبدیل کرد. اما آیا آن‌همه هزینه و تلاش به نتیجه رسید یا تمامش به هدر رفت؟
گزارش جدید وبسایت خبری Kantar نشان می‌دهد ویندوز فون نتیجه خوبی از تلاش‌های سال 2012 خود دیده است و آن همه وقت و انرژی اکنون دارد به ثمر می‌رسد. بنا به گزارش این وبسایت، ویندوز فون در اغلب بازارهای جهانی روند صعودی ثابتی را داشته است. خبر خوش‌تر این که گزارش منتشر شده تا ماه نوامبر امسال را پوشش می‌دهد و این یعنی دستگاه‌های دارای ویندوز فون 8 حتی لحاظ هم نشده‌اند.
گوشی‌های دارای ویندوز فون هنوز نتوانسته‌اند بین کاربران آمریکایی نفوذ زیادی داشته باشند. با این حال، هنوز نمی‌دانیم آیا ویندوز فون 8 بالأخره توانسته است از عهده این کار بر آید یا خیر.
بنا به این گزارش، ویندوز فون در ایتالیا بسیار محبوب شده و در طول سال گذشته 8/2 درصد از سهم بازار را از آن خود کرده است. انگلیس با افزایش 3/4 درصدی در مکان دوم این لیست قرار گرفته است. اما آمریکا هنوز هم برای مایکروسافت و کمپانی‌های تولید گوشی همراه بازار دشواری است و تنها 0/6 درصد افزایش به خود دیده است.
همان‌طور که گفتیم، دیدن این آمار مثبت بسیار خوشحال‌کننده است؛ زیرا گزارش مذکور شامل گوشی‌های ویندوز فون 8 مثل اچ‌تی‌سی 8X نمی‌شود؛ گوشی‌هایی که تا کنون فروشی واقعاً عالی داشته‌اند. این آمار احتمالاً با انتشار ارقام مربوط به دهه آخر سال 2012 و مشاهده تغییرات جدید در سهم سیستم‌عامل‌های مختلف در بازار از این هم جالب‌تر خواهد شد؛ اما برای انتشار این آمار باید تا اوایل سال آینده صبر کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 287
بازدید کل : 19010
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->