کومله دیگر یا کومله عبدالله مهتدی فرصت طلب
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
18 مرداد 1391برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : alejandro calvo       

بحران استراتژی و اضمحلال مافیایی به نام سازمان کومله

مافیایی به نام کومله و به کام ایخانی زاده-مهتدی-علیزاده-رضایی-کهنه پوشی(عبه موش)-حسامی

بحران استراتژی و اضمحلال مافیایی به نام کومله (حزب کاغذی کمونیست ایران(کومله علیزاده) - حزب کومله (مهتدی) – سازمان زحمتکشان (ایلخانی زاده) – روند سوسیالیستی کومله(محمدامین حسامی) ، حزب سوسیال دمکرات کومله (عبدالله کهنه پوشی) –کومله چاقوکشان(بهرام رضایی) را باید برخلاف اظهارات طرفین مجادله و آنچه که خود میگویند بررسی کرد.

پراتیک این جریان مافیایی ، سیاستها و نتایج امروز آن توضیح دهنده بحران این جریان دست ساز است. این بحران در کلیت خود جزئی از بحران استراتژیک نیروهائی در اپوزیسیون ایران است که استراتژی سیاسی خود را به استراتژی آمریکا گره زده اند.

مسئله بسادگی این است که اتوپی حمله آمریکا به ایران و تبدیل عناصر و جریانات دست راستی به چرخ پنجم ارتش آمریکا دود شده و هوا رفته است. نتایج این شکست از جریانات  ناسیونالیسم طرفدار غرب تا ناسیونالیسم کرد، بخشهائی از جمهوریخواهان تا مجاهدین خلق را درنوردیده است.

جریان اصلی تر راست طرفدار غرب تلاش کرد خود را با وضعیت جدید تطبیق دهد و منتظر دور بعدی شود. از خیر چلبی شدن گذشت و در کنار ملی اسلامی ها به حداقلی از تئوریهای رنگ و رو رفته با ویترین "مدنی" قانع شد. امروز از رضا پهلوی و حزب مشروطه و عناصر و جریانات راست طرفدار غرب و سلطنت طلب تا مریم رجوی و قدیم چپهای کنفدراسیونی، از تازه دمکراتهای نظم نوینی تا جمهوریخواهان نیمه مصدقی - نیمه شاهی، محصولات "لیبرال" فراری، در رنگین کمانی از رفراندم و مبارزه مسالمت آمیز و "انقلاب مخملی" سیاست حفظ خود را درپیش گرفته اند.

در کمپ ناسیونالیسم کرد(کومله و دمکرات) هم وضع بدتر است. نظم نوین جهانی و استراتژیهای مبتنی برآن نیروهای متناسب خویش را به صحنه فراخواند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 272
بازدید کل : 18995
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->