خلع سلاح گروهک تروریستی و منحل شده کومله!
 
(...)
JİYANEM KÜRDİSTAN
18 مرداد 1391برچسب:, :: 13:58 ::  نويسنده : alejandro calvo       

افشاگری از زبان یکی از اعضای گروهکها

خلع سلاح گروهک کومله ُ  زنگ خطری برای سایرسازمان های موجود

در کردستان عراق

توضیحات مدیریت " وب سایت سیاسی افشاگری کومله ۱۹۱۷":

درج این مطلب ارسالی به معنای تایید تمامی موارد مطروحه در آن نیست صرفا با توجه به اینکه این وب سایت در درج نظرات و عقاید آزاد می باشد این نوشته را که توسط یکی از اعضای گروهکهای کومله و دیگر گروهکها برای ما ارسال کرده را منتشر می کنیم.

مطلب رسیده از:

حسن معارفی پور عضو یکی از گروهکهای ضد انقلاب

 

چند روز پیش در خبرهایی که در رسانه های کردی زبان منتشر شد، باخبر شدیم که مافیای سازمان زحمتکشان کردستان که مدتهاست از جانب مردم انقلابی کردستان ایران و کمونیست ها،" سازمان چاقوکشان" نام گرفته، توسط نیروهای امنیت اتحادیه ی میهنی کردستان عراق (  ئاسایش یه کیه تی ) به طور کامل خلع سلاح شده و تا اطلاع ثانوی تحت کنترل نیروهای اسایش هستند.

ظاهرا این درگیری ها که بین سازمان زحمتکشان شاخه ی توسعه و رفرم است بین نیروهای طرفدار بهرام رضایی که یک لمپن بیش نیست با بخش ریش سفید رهبری صورت گرفته و طوری که در خبرها اعلام می شود این اختلاف بر سر مسائل " سیاسی و تشکیلاتی " است. قبول این که اختلاف سیاسی ایی بین این احزاب عقب مانده، بی خط و مرتجع وجود داشته باشد برای مردم کردستان احمقانه است. چون کمتر کسی این جریانات را حزب خطاب می کند و بیشتر انها را با مافیا، باند و چاقوکش خطاب می کنند.
انچه روشن است این است که، افق سوپر ارتجاعی ایی که ناسیونالیسم کورد نمایندگی می کرد به طور کامل تضعیف شده و با تبلیغات قومی و قبیله ایی و ناوچه گری ( فارسی اش را نمی دانم)، نمی توان یک نفر را هم بسیج کرد.  قبله گاه ناسیونالیسم کورد  " حکومت  مافیایی اقلیم کوردستان " در این مقطع از پایین ترین اتوریته ی سیاسی برخوردار است و بارها به روی کمونیست ها، ازادی خواهان و مردم بی دفاع که سرنگونی این"حکومت!!!! بهتر است بگویم) بقالی  مافیایی(، را می خواستند اسلحه کشیده و مردم بی دفاع کردستان عراق، جوانان و اقشار رادیکال جامعه را به گلوله بسته و در روز روش به قتل رسانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

FOLLOW ME ON İNSTAGRAM : im_amiral
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان (...) و آدرس rap3nter.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 300
بازدید کل : 19023
تعداد مطالب : 520
تعداد نظرات : 90
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->